Dag 4, Victoria Sooke - Reisverslag uit Sooke, Canada van Roel Hoog - WaarBenJij.nu Dag 4, Victoria Sooke - Reisverslag uit Sooke, Canada van Roel Hoog - WaarBenJij.nu

Dag 4, Victoria Sooke

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

30 Mei 2015 | Canada, Sooke

Vandaag een vrij korte reis gemaakt, van Victoria naar Sooke.
Na 3 dagen drukte in de stad, de rust aan de Pacific.
We zijn eerst naar "Sooke Whale Watching" gereden om te kijken of we vandaag nog mee konden naar de walvissen. Maar vandaag werd er niet gevaren, nu hebben we een afspraag voor morgen om 11.00 uur. Dan gaan we met een Zodiac speedboot met een 250 PK motor de oceaan op, best spannend.
Daarna wilden we naar provinciaal natuurpark. Ik de naam netjes in de Tomtom gezet en wij op pad. Wat bleek, is er in een klein plaatsje een sportcomplex met dezelfde naam, en daar kwamen wij dus terecht. Balen.
Toen maar naar een ander park gereden aan de oceaan, en daar een wandelingetje gemaakt en heerlijk in de zon gezeten.
Daarna naar de "Ocean Wilderness Inn" gereden, waar we 2 nachten verblijven. Wat een rust, en wat een prachtige natuur. We kijken door het raam, en van ons terrasje zo op de oceaan (zie foto).
Zo, dat was het weer voor vandaag. Iedereen bedankt voor de reacties.

• 30 Mei 2015 - 10:33

Anny En Wim:

Hoi Roel en Suzan
    Wat ziet het er mooi uit daar.
    Hoop dat je veel dofijnen,orka's enzo ziet vandaag. Heel spannend.
    Tot het volgende reisverslag.
    Groet Wim en Anny

• 30 Mei 2015 - 12:51

Nico:

walvissen zou super zijn, een dier wat je alleen maar echt in de natuurlijke omgeving kunt zien, in geen enkel dierenpark te vinden uiteraard

tomtom herken ik, een keertje op een golfterrein uitgekomen ipv de camping in een dorpje 20 km verderop :-)

grtz, Nico

• 30 Mei 2015 - 14:46

Tonnie:

Ik heb jullie reisverslagen gelezen, erg leuk dat jullie zo genieten. De foto's zien er erg leuk uit.

Groetjes, Tonnie

• 30 Mei 2015 - 23:53

Willy:

Heel veel plezier op de oceaan! Reispilletjes bij je?