Dag 18 Khaoyai Natural Park - Koh Samed - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Roel Hoog - WaarBenJij.nu Dag 18 Khaoyai Natural Park - Koh Samed - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Roel Hoog - WaarBenJij.nu

Dag 18 Khaoyai Natural Park - Koh Samed

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

22 Juni 2016 | Thailand, Ko Samet

Vandaag hadden we een flinke reisdag, van Kaoyai Natural Park naar het eiland Koh Samed. Eerst 350 km met de auto, daarna nog 20 minuten overvaren.
De autorit kunnen we kort over zijn, 350 km autorijden met een chauffeur die geen Engels spreekt levert weinig gespreksstof op.
Maar rond 2 uur werden we afgezet bij de pier. Hier moesten we ons melden bij de receptie, een samenwerkingsverband van alle ressorts op Koh Samed. De koffers konden we al afgeven, en aangezien de boot pas om 4 uur vertrok hadden we eerst nog even tijd om wat te gaan eten.
Tijdens de overtocht geen last van zeeziekte gehad, dus dat viel ook weer mee.
Het resort is weer prima, vanaf het terrasje voor ons huisje kijken we tussen de struiken door op zee. Van het eiland verder nog weinig gezien, daar gaan we morgen eens rondkijken.

• 22 Juni 2016 - 18:31

Jenny:

En nu heerlijk luieren en relaxen.

• 23 Juni 2016 - 16:58

Nico:

heb het toch wel een beetje met jullie te doen, moet erg zwaar zijn zo'n strand

• 24 Juni 2016 - 19:59

Mirjam:

We hebben weer genoten van jullie mooie reisverslagen en foto's. Hele goeie terugreis!!

Tags: Koh Samed