Dag 14 Chiang Mai - Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Roel Hoog - WaarBenJij.nu Dag 14 Chiang Mai - Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Roel Hoog - WaarBenJij.nu

Dag 14 Chiang Mai - Ayutthaya

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

19 Juni 2016 | Thailand, Ayutthaya

De schoenen waren vanochtend nog steeds niet helemaal droog, het weer gelukkig weer wel.
Na het ontbijt de fietsen weer gepakt, en lekker aan het ronddolen geweest in Chiang Mai. Rond een uur of half 3 waren we weer terug in ons hotel, waarna we nog een paar uurtjes aan het zwembad hebben gelegen.
We hadden vanochtend al uitgecheckt want we moesten voor 12 uur uit onze kamer zijn.
Eind van de middag konden we nog lekker even douchen, en om half 6 stond de taxi voor ons klaar. Die bracht ons naar het station waar de slaaptrein al klaar stond.
We hadden 1e klas tickets, wat inhoud dat we een eigen coupé hadden. Toen we op onze plek zaten, kreeg ik een beetje "Murder on the Oriënt Express" gevoel. We zullen zien of er vannacht slachtoffers vallen.
Rond 9 uur kwam de beddenombouwert. Een (hoe kan het ook anders) geüniformeerde medewerker die de zitbank in een stapelbed omtoverde. En de bedden ook nog keurig opmaakte.
Ik moet zeggen het ligt helemaal niet verkeerd. Ik lig nu in bed dit verslag te schrijven.
De slaaptrein heeft als eindbestemming Bangkok, verwachte aankomst 7 uur. Wij hoeven echter maar tot Ayutthaya, en daar arriveert hij al om 5 uur. Dat wordt dus een vroegertje. Hopen dat we in ons nieuwe hotel al vroeg de kamer in kunnen, dan pakken we nog een paar uurtjes extra slaap.
Kedengedeng, kedengedeng, kedengedeng .........

• 19 Juni 2016 - 11:10

Jenny:

Wat een service. Ik hoop dat jullie nog een beetje geslapen hebben en klaar zijn voor het volgende avontuur. Het is leuk om op deze manier mee te kunnen reizen.

• 19 Juni 2016 - 12:40

Nico:

ik denk dat ik weet wie boven mocht/moest slapen ;-)